من و نی نی ها

ما هنوز بدون نی نی هامون

1391/6/27 17:45
نویسنده : مریم
132 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلام

اما ما که هنوز نی نی نداریم

اما دوست دارم که به زودی های زود خدا دو تا نی نی تپل مپل بهمون بده

برای همین این وبلاگ و درست کردم که از همون اول خاطرات باشما بودن بنویسم  

وقتی بزرگ شدید بخونیدش و لذت ببرید اینجوری هیچ چیزی فراموش نمیشهمژه

دوستتون دارممممممممم 

راستی

عزیزای دلم  این خاطرات مربوط به شماست که برای من هم به یاد ماندنی است . اینهارو براتون می نویسم که یه روز که بزرگ شدید اونها رو بخونید وبدونید که من و بابایی چقدر به خاطر اینکه خدای مهربون شما ها رو به ما داد خوشحالیم و او رو شکر میکنیم . عزیزای دل مامان و بابا میدونید که چقدر ما شماها  رو دوست داریم وبرای شماکه جگر گوشه های مایید چه آرزوهایی در آینده داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)